Vigtigste Balance Mellem Arbejde Og Fritid Kraften ved bøn til virksomheder

Kraften ved bøn til virksomheder

Dit Horoskop Til I Morgen

Jeg har rejst i Vietnam i de sidste par uger og har været imponeret over konsistensen af ​​bøn og ritual i enhver butik eller kontor. Gå ind i enhver virksomhed, du finder typisk et lille alter med brændende røgelse og ofre til Buddha og / eller Cai Shen. Det gjorde mig opmærksom på min egen brug af bøn i forbindelse med min forretning og min observation af andre, der gør det samme i den vestlige kultur.

skrædder james og christopher russell

Jeg har bestemt været vidne til følgende bønner fra folk, jeg kender:

Bed om at lukke den store ting.
Bed om at lave lønningsliste i slutningen af ​​måneden.
Bed om, at din dyre nye marketingkampagne fungerer.
At bede dine medarbejdere får det rigtigt denne gang.
At bede din klient kan ikke se den store fejl, du har lavet.
Bed om, at der sker noget ikke så godt med dine konkurrenter.

Men ægte bøn handler om fokus og disciplin, træk der har stor relevans for den daglige forretningspræstation. Folk i enhver religion, der beder regelmæssigt, bruger den dedikerede tid og ritual til at organisere deres tanker og følelser. De, der gør det dagligt, finder meditativ værdi i at rydde deres sind og grunde deres sjæl, så de kan håndtere mennesker på en stærk, rolig og centreret måde. Daglig bøn giver dig plads til at fokusere på, hvad der virkelig er vigtigt, og samtidig forbereder du dig mentalt og følelsesmæssigt på det, der nogensinde kommer din vej, det være sig udfordring eller mulighed. (Tip: Det er altid begge og nogle gange i samme forekomst.)

Du behøver ikke være religiøs fanatiker eller endda tro på en bestemt gud for at bruge bøn effektivt i erhvervslivet. Her er nogle grundlæggende komponenter:

1. Vær taknemmelig

Uanset om det er Gud, Buddha, Moder Jord, Allah, Ganesh, Styrken eller endda bare universet omkring dig, udtryk din taknemmelighed for verdens mange vidundere og det faktum, at du får glæde af dem hver dag.

2. Vær ydmyg

Anerkend at uanset hvor succesrig du er eller hvor mange mennesker du ansætter, er du en lille del af noget større. Accepter, at din rolle har indflydelse og kræver forpligtelse for at gøre verden til et bedre sted.

3. Vær håbefuld

Der er ikke noget galt eller egoistisk ved at bede universet om at gode ting skal komme din vej. Bøn forbinder dig med stærke kræfter for at forbedre dit liv. Men erkend at universet ikke er julemanden. Bed om det, som du er klar til at være værdig og fortjener.

4. Vær åben

Så ofte viser det sig, at jeg ikke vil være, hvad jeg virkelig har brug for. Og hvad mere, hvis jeg havde modtaget mit oprindelige ønske, ville jeg aldrig have oplevet de begivenheder i mit liv, som jeg nu værdsætter mest. Universet har sin egen måde at besvare bønner på. Udtryk at du er åben og klar til at acceptere det, der kommer, og få mest muligt ud af det.

er matte steffanina stadig gift

Folk spørger mig hele tiden, om bøn har bidraget til min succes gennem årene. Det har virkelig hjulpet mig gennem udfordrende tider og også hjulpet med at fokusere mig i rigelige tider. Sådan integrerer jeg disse bønskomponenter i mit eget daglige ritual på 10 minutter:

1. At være jødisk begynder med en kraftig hebraisk bøn, som ærer Gud og hans rige (verdenen omkring mig).

2. Jeg udtrykker derefter taknemmelighed for naturen, mit helbred, min familie og mine venner og ønsker dem fred, godt helbred og lykke.

3. Jeg siger derefter følgende bønner relateret til forretning og mål:

Stefani schaefer mand roger opdatering 2016

Priset være Gud, som viser mig muligheder og giver mig mod, styrke og visdom til at forfølge dem i deres fulde omfang.
Priset være Gud, må du give gunstige resultater til min forretning, pengestrøm og alle mine tilbud og transaktioner.
Priset være Gud, må du støtte mig i min forfølgelse af den fantastiske oplevelse.

Bøn er naturligvis meget personlig og individuel. For nogle er diskussion af et religiøst emne tabu når det kommer til forretning. Men du behøver ikke at forkynde for at drage fordel af tro og bøn i dit daglige forretningsliv. Find bare 10 minutter om dagen selv for at fokusere din sjæl og være i et med universet.

Kan du lide dette indlæg? Hvis ja, tilmeld dig her og gå aldrig glip af Kevins tanker og humor.