Vigtigste Inc. 5000 Hvorfor Bibelen er den bedste forretningsbog, jeg nogensinde har læst

Hvorfor Bibelen er den bedste forretningsbog, jeg nogensinde har læst

Dit Horoskop Til I Morgen

Jeg vil på forhånd sige, at jeg tror på Gud, og at der er design til verden og folket i den. For de af jer, der ikke tror på dette, beder jeg Dem om at tillade mig at holde disse antagelser midlertidigt af specifikke grunde, som forhåbentlig vil blive tydelige. Formålet med denne artikel er ikke at konvertere nogen; det er at bygge noget logik i, hvorfor Bibelen for mig er den bedste forretningsbog, jeg har læst.

Antag, at det faktisk var sandt, at Gud eksisterede og sendte sin søn til os. Hvis det var tilfældet, ville det sandsynligvis følge, at den vejledning, han gav os, ville hjælpe os med at håndtere mennesker effektivt, da folk er en del af hans design. Den bibelske historie er, at Gud sendte sin søn Jesus med en mission og budskab om forsoning til menneskeheden. Hvis det er rigtigt, at Gud skabte os, så fortæller os en masse om, hvad folk vil reagere på, og ser os på invitationen, som han giver gennem Jesus, og giver os en model for effektive forhold.

Da det er vigtigst at arbejde med mennesker i erhvervslivet, vil et biprodukt af at følge Bibelen blive mere succesfuldt i at arbejde med andre. Ligesom tyngdeloven ville der være grundlæggende ting, der fungerer eller ikke fungerer med mennesker. For eksempel, når vi beskæftiger os med kunder, der snyder os, hvis vores første skridt er at straffe kunderne på en endda lille måde, ville det i gennemsnit give et sæt resultater. Snarere, hvis vores første skridt er at tilgive kunderne, ville det sandsynligvis også have et andet sæt resultater.

Da Peter skar øret af en af ​​soldaterne, der forsøgte at fange Kristus, formanede Jesus Peter. (Johannes 18:11). Hvis vi går rundt i vores daglige liv med at dømme mennesker på en hård måde, ville dette sandsynligvis komme igennem på en eller anden immateriel måde, hvordan vi opfattes af andre. Så meget som vi prøver, er det svært at skjule, hvem vi virkelig er over en lang periode. I bibelen, da folkemængden skulle stenke den kvinde, der var dømt for utroskab, bad Jesus om at den person, der ikke var synd, skulle komme ud for at kaste den første sten (Johannes 8: 7). Hvis vi tilpasser vores mål med en kraft, der er meget større end vores, svømmer vi med strømmen, ikke imod den. Jeg tror også, det hjælper med lederskab, da folk ender med at følge, ikke rigtig enkeltpersoner, men de ideer, som enkeltpersoner står for.

Den bedste forretningsbog, jeg har læst, er Bibelen. Specifikt indeholder Det Nye Testamente rig instruktion om forhold, både beskrivende (hvordan Jesus behandler os) og receptpligtigt (hvordan vi behandler hinanden som svar). Idéer som direkte at konfrontere folk over for lovovertrædelser, arbejde uden at høste ros og anerkende, at vi har en begrænset evne til at ændre mennesker, understreges alle sammen i sammenhæng med hans lære. Hvis du følger vejledningen i den, tror jeg, at mens din verdslige succes ikke er garanteret, vil din chance for succes være højere. (For dem af jer, der læser dette, som er kristne, er min hensigt slet ikke at formidle, at vi følger disse principper for at få et resultat: det er at angive, hvad jeg har set i mit forretningsliv. Gud lover os ingen jordisk belønning for vores underkastelse til hans principper).

For at slutte, hvor jeg begyndte, vil jeg sige et par andre ting. Jeg er klar over, at der er mennesker, der er meget 'succesrige' i erhvervslivet, der ikke tror på Gud eller et design, måske ikke tænker meget over det og har kasseret disse ting. Men hvis man ser nøje på flertallet af dem, fulgte eller fulgte de mere eller mindre de vejledende principper i Det Nye Testamente. Der er sandsynligvis nogle meget succesrige 'dårlige' mennesker, der bare går rundt og gør som de vil uden ærbødighed for andet end dem selv; Jeg mener dog, at denne sag er meget sjældnere, end de populære medier ville få os til at tro.

hvor gammel er jenna fra ssg

Jeg er klar over, at ikke alle deler disse synspunkter og tanker, og jeg respekterer selvfølgelig folks ret til at være uenig. Imidlertid prøver jeg at formidle, hvad der har været nyttigt for mig - og i mit professionelle liv har jeg fundet ud af, at de bedste lektioner, hvad enten de er åndelige eller relaterede til forretning, kommer fra skrifterne.

UDFORSK MERE Inc. 5000 VIRKSOMHEDERRektangel